středa 18. září 2024

Seznamka 1. kapitola

 ,,Zdál se mi zvláštní sen," řekl jsme kamarádovi po své pravici. Zrovna jsme obědvali ve školní jídelně. 

,,Co se ti zdálo?" zeptal se mě a dal si jedno sousto jídla do pusy. ,,Nevím, jak to popsat, ale v tom snu jsem si s někým psal, ale nevím přes co a jak jsem si s někým psal tak vím, že v tom snu jsem byl hrozně moc šťastní a chtěl toho člověka potkat osobně," dopověděl jsem a zadíval se na svého blonďatého kamaráda. ,,A přes co myslíš, že jsi si s ním mohl tak psát?" přemýšlel můj nejlepší přítel. ,,Nooo, asi seznamka?" zapřemýšlel jsem. 

,,No vida! Já ti pořád říkám ať si uděláš tu seznamku, však už si dlouho sám měl by jsi si někoho najít třeba ten sen je nějaké znamení, co ty víš?" pověděl s úžasem v očích. ,,Ale když já nevím přijde mi to dost zoufalý čin, ale je pravda, že poslední dobou se cítím osamělý," řekl jsem o něco smutněji. ,,Tak si to nech probrat v té tvé palici a zkus si ji udělat, buď to vyjde nebo nevyjde, uvidíš," pověděl. 

---

Ležel jsem v posteli s knížkou a nedokázal jsem se vůbec začíst. Co když má pravdu? Co když je to znamení?

V tu chvíli, kdy jsem se ztrácel v myšlenkách a o samotě ve svém pokoji jsem si seznamku stáhl do mobilu. Nechápal jsem sám sebe, že to doopravdy dělám, ale něco mě tam táhlo, Jako kdyby mně to volalo k sobě. Prostě jsem cítil, že to mám udělat. 

Navolil jsem si tam dost svých fotek. Napsal o sobě základní profil a můj profil byl na světě. Asi za deset minut, co jsem měl seznamku mi přišli tři zprávy. 

Jeden chtěl jen nahé fotky, ten druhý se mi vůbec nelíbil a ten třetí napsal prosté ahoj. Odepsal jsem mu. 

Rin: Ahoj 😊

Já: Ahoj😅

Rin: Moc ti to na těch fotkách sluší a koukám, že máš rád psy. 😁

Já: Děkuji, jo pes je moje oblíbené zvíře a mám doma hned jednoho 😅

Rin: Ach, tak já mám zase pejska u rodičů, protože na něho nemám tolik času 😓

Já: Jak to? 

Rin: Protože jsem hodně v práci... a co ty studuješ nebo pracuješ?😁

Já: Studuji poslední ročník na střední, kolik ti je?

Rin: Ach, to jsi v celku mladý, mně je 26, co tobě? 

Já: No bude mi za dva měsíce 19

Rin: dobře a jakou máš rasu tvého pejska, to neznám? 

Já: Německý křepelák je to lovecké plemeno. 

Rin: To jsem nikdy neslyšel já mám zlatého retrívra.

Já: Juuu ty jsou pěkný 😁

A takhle jsme si psali pár dní. Popravdě se mi líbí si s ním psát. sice je o něco starší, ale líbí se mi o podle fotek. 


Můj profil:

Haru, 19 let 

Info: Jsem milovník psů a ve volném čase rád chodím na procházky nebo chodím běhat. Rád také koukám na anime a různé fantasy a krimi seriály.



Na profil jsem dal jen tyto dvě fotky. Nevěděl jsem co jiného tam dát a tak aspoň toto. 

---

,,Takže už si s někým píšeš jo?" pověděl můj kamarád Shin. ,,ano píšu a vypadá zajímavě a nechová se jako úchylák a za to jsem rád." pověděl jsem. ,,Takže nemá žádné narážky?" ptal se Shin. ,,Ne žádné narážky, ty myslíš hned jen na uchylárny," nadával jsem mu. ,,Ježiši tak promiň, já vím, že ty jsi pan slušňák," smál se Shin a já ho za to trošku praštil do ramene a dále už mu nevěnoval pozornost a psal si s Rinem. Vážně se mi líbí, jak vypadá je opravdu krásný a divím se, že někdo tak krásný píše zrovna mně. 

profil:

Rin, 26 let 

Info: Miluji psy. Ve volném čase chodím do posilovny a nebo si jud zaběhat. Rád trávím čas s rodinou a miluji zdravé jídlo. 



Já: A co děláš vlastně za práci?

Rin: Pracuji jako policista 😊

Já: Policista? Teda, to je hodně zajímavé povolání 😁

Rin? Jo ale dost nevděčná práce s lidmi...

Já: To věřím, já až udělám školu chci jít pracovat někam, kde nebudu muset mluvit moc s lidmi...

Rin: Jo uděláš jen dobře 😀

Chtěl bych ho vidět osobně, ale nechci se ptát první, tak doufám, že mi to nabídne jako první...




Pokračování příště...

1 komentář:

  1. Opravdu zajímavý nápad, líbí se mi to, ale je škoda že tam jsou hrubky a je to tak krátký, chtělo by to víc rozepsat a ne to psát jako rychlík jen aby to už bylo hotové, zdá se mi to moc urychlené, což je podle mě velká škoda

    OdpovědětVymazat